Tuesday, May 29, 2012

Eg treng hjelpa di!

Kva skal eg lese no? Eller no og no, eg har eit par tre bøker som eg held på å lese eller som står i kø. Eller, kø... særs fleksibel liste over ting som kan eller bør lesast, det blir mindre feil. Men ein god del lengre å seie, så eg får berre kalle det ein kø.

Dette betyr altså at dersom du har eit godt forslag til meg, så er det gode sjansar for at eg hiv meg over den boka før eg kjem til dei som ligg i kring her ulesne.

Eg er glad i bøker på nynorsk og bokmål og engelsk, eg liker ungdomsbøker og vaksenbøker, og gode barnebøker. Og heilt sikkert ein heil del ting eg ikkje veit at eg liker enda. Difor treng eg di hjelp. Fordi eg ikkje veit om alt eg liker, og eg finn det aldri ut dersom ingen fortel meg om det!

Så: den som ikkje kommenterer er squarer. Der. Då er det sagt :)

3 comments:

  1. Det er ikke så farlig med meg av Jenny Jägerfeld (Aschehoug forlag)
    http://www.aschehoug.no/barnogungdom/barn/katalog?productId=60601755

    En tøff, morsom men likevel alvorlig bok om 17-åring som har en mor med psykiske problemer.

    Bør slå an hos ungdommene dine også!

    ReplyDelete
  2. Et åttitallstips fra meg: Playing Beatie Bow av Ruth Park. Er ikke sikkert den er så lett å få tak i på engelsk, men de har den nok på norsk på mange bibliotek. Da heter den Den Fremmede.

    Boka handler om ei jente fra Sydney, og inneholder blant annet tidsreiser og kjærlighet. Jeg tror jeg vil si at hovedtemaet er å være ungdom eller å bli voksen.

    Ingun

    ReplyDelete
  3. “The Cocka Hola company” av Abo Rasul!!!! Må leses. Legg vekk køa nå!!! Ellers er «Buzz Aldrin» av Johan Harstad fin. Om man skal lese nynorsk er «Innsirkling» av Carl Frode Tiller grei, lettlest og underholdende.
    Hilsen Marthe

    ReplyDelete